Tatlı intikam 8. Bölüm izle 14 Mayıs 2016 Full TEK PARÇA

14 Mayıs 2016 tarihinde eklendi.

Filme Ait Diğer Bilgiler

Tatlı intikam 8. Bölüm izle, Tatlı intikam 8. Bölüm full izle, Tatlı intikam 8. Bölüm tek parça izle, Tatlı intikam son bölüm izle, Tatlı intikam 14 Mayıs izle, Tatlı intikam izle

Yorumlar

  1. Okan dedi ki:

    Dizi niye 9 part tek partta yada 3-4 partta birleşmiyo mu ? Elinize sağlık yinede biter bitmez yayınlıyosunuz.

    1. Brada dedi ki:

      anlık olarak kesintisiz hizmet verebilmek için kısa süreli partlar yayınlanıyor. Dizi biter bitmez 3 part olarak HD kalitede bölümler yayına giriyor. iyi seyirler.

  2. ali asker dedi ki:

    super yaa,

  3. Selçuk dedi ki:

    Kisa partlar saat kac gibi geliyor? Bilgi verirmisiniz

    1. Murat dedi ki:

      Kisa partlardan almanya saati 20:15 de izledim o saatlerde arkadaslar sagolsun yayinlamaya baslamislar. Paylasimda emegi gecenlere tskler. Site favorilerde haftaya gene ugrarim 😉

  4. Kızıl teberci dedi ki:

    Bu kızların alayı kibirli kendilerinden biraz aşağıda birini görseler aşağılıyorlar.bana bu dizi kenar mahallede yaşayıp gözü yüksekte olan kendini olduğundan yüksekte görüp sonrada yere çakılan osuruklu bir kızı hatırlattı

  5. murat dedi ki:

    filmin sonunda ceydaya kapat otuzdurdular ya ))

  6. Brada dedi ki:

    arkadaşlar reklamları koyan biz değiliz bunu bir türlü anlatamıyoruz sizlere, sizin tarayıcı kayıtlarınıza göre otomatik olarak çıkıyor. dizi içerisindeki reklamlarla bizim bir ilgimiz yok. Anlayışınız için teşekkürler

  7. Ekin dedi ki:

    helal sınan adamsın 🙂 YOL AL CEYDAA !!!

    1. Lale dedi ki:

      Peki siyah sacli kiz kim abi ya ??

      1. dilay dedi ki:

        rüzgar adı lale ayrıca sinan tam denize atlarken o kız yani rüzgar sinan ı kurtardı

  8. yalandunya dedi ki:

    Radyo da calan sarki kim?

  9. Bessat dedi ki:

    Şiirin Adı Ne

  10. dilek dedi ki:

    Hafta sonuna koyuyosunuz izleyemiyoruz. hafta içine alırmısınız?

  11. Kurt dedi ki:

    guzel site her diziyi izleyebiliyoruz tesekkurler bidiziizle ailesi